sobota, 19. julij 2008

CPP




Po več kot 2 letih odkar imam izpit, dobim mail v katerem mi kolega pošlje link za test Cestno prometnih predpisov oz. CPP! Korajžno začnem klikat na odgovore, ki so seveda nenormalno logični-vsaj tako sem mislila dokler nisem prišla do konca. 18 kazenskih točk mi je dalo kar malo misliti..no,da ne bo pomote, napake so bile na začetku pri znakih na kakšnih razdaljah so in podobno. Ne morem in nočem si predstavljati, kako bi bilo, če bi mi možje v modrem izpit vzeli in bi bila prisiljena v ponovno opravljanje le tega. Na testih bi 100% padla!


1 komentarji:

Davor pravi ...

haha spemerjev pa kuko češ ;) am am pri meni bi blo isto inec...isto. Kuk je do znaga metrov od avta. Do rumenega znaka je 45m in do rdečega, rumenega in zelenega pa je 199 al kuk ...joj joj joj