nedelja, 27. julij 2008

home alone day 1

Iz petka na soboto sem odjadrala v sanje nekje okoli 5 ure zjutraj. Fotrove besede okoli 6.30 "Mi2 grema! Da ne bo kej narobe! Ajd bok!" In sta šla na dolgopričakovani tedenski dopust (mislim, da sem jaz z večjim veseljem dočakala ta dan kot ona2:D )
Počasi sem nekje ob 12 splezala iz svoje postelje, od katere se res s težavo ločim, in seveda takoj planla v hladilnik. Dan je potekal presenetljivo mirno nato pa sem dobila obisk. Prišla je, uporabljala moj sesalec, mojo elektriko, moj wc itd, si počistila avto in nato me povabila na KEBAAAB! Hvala draga prijateljica Katja ti kr še kej prid pa lahko kebab kr seboj prneseš. ;) Spil smo par pirčkov za žejo seveda...in pridružla se mi je soseda s kolegico..ka smo počel? PIL! Nato smo krenli malo v breg in sicer na Zdole-Smile party in pa veliiiiiko pikada. Blo super GREMO ŠE:)

0 komentarji: