sreda, 16. julij 2008

mi smo bli pa na morjuuuuu

Piči miki dalje..in sicer kr v Portorož mal šetat pol v Heinekena. Par ur za tem se s kolegom odpravma nekam spat-free style,spalna vreča nek pod drevesom...in glej no glej koga srečama! TINA??SIMONA?? aaaaaaaaaa hehe no in pol je blo ene 10krat povedana kak fajn, da smo se srečal, in seveda se na hitr zmenmo, da me & my friend prespima kr pr njih:) yaay. Končno se odpravmo proti domu v Lucijo, ko se Ines(kdo pa drug) spomne, da bi se šli kopat...čof smo že bli not...enkrat že ko je bil dan smo pršl k njim v apartma al karkoli že je tist:D Jutro je blo kr mučno..želodec pa to.

no čez dan smo se mal kopal mal jel itd itd zvečer pa hopla na pivo z eno drugo klapo. To je blo pol v Izoli..kr dobro smo zaružli heh, smeha pa na litre:)
V glavnem bistvo je da je blo super, fino, fajn. The end. Pa še par slikc:
hotla sm slikco kot dokaz, da tut jst pijem kdaj VODO!!

bil je vikend natančneje petek 11.7.2008 popoldan oz. zvečer, ADIJO jst grem na morje...prva postaja PODSMREKA:
ja ja žeja me je kr hitr prjela:D




2 komentarji:

Davor pravi ...

kaj mas to na glavi?:wa
jes pa stojko sma bla tud na morju. Mi je tvoja mentorca rekla da si sla:P haha tebe pa nikak i nikak dobit na mobi :mad
No v glavnem smo se zadpodili za en dan ampak ostali smo dve noči ;)

Inča pravi ...

kak pa ona to ve?hmmm ja moj mobi je umru heh msn pa to???