nedelja, 26. oktober 2008

veliki torek se približuje

28.10.2008 pride ven nov CD z naslovom Funhouse. Itaq da od P!nk. In ker že kumi čakam seveda spremlam,kdaj ker komad pride tut na net. Torej, tle je en komad iz tanovga cd-ja k je men zlo hud, če ne celo najbolši na tem cd-ju.


Pink-Sober

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hej..

Vidim, da si ful nora na Pink (:

Sklepam, da si bla tudi na njenem koncertu v Ljubljani? Skratka, tisti koncert je bil takoo kratek in nezanimiv, da ni bil niti k od koncerta! Ful sem bla razočarana.. Sicer pa, če se ne motim, bo zdaj v kratkem koncertirala na Dunaju.. To je še najbližje, če jo hočeš videt:)
LP

Inča pravi ...

hehe no ne vem če bi se rekl nora, ampak ja, cool mi je, ker sm spoznala tud nekoga k njo osebno pozna in je reku ta dečko da je privat točno takšna k kjerkol na tv..se prav da ne igra in je kar JE.to mi je kul pa njej, pa drugačna je-takšni ljudje so men zanimivi:)

glede koncerta v LJ pa...ja, sm tut jst prčakvala več, ker v Zagrebu je bil čist hud, ne dolg ampak tko, več se je dogajal itd.

DUNAJ??KDAJ??

Klaudija pravi ...

Hvala :)